Aşk her şeyi affeder mi?
Cehenneme dönen bir hayat cennete dönüşebilir mi?
Ilişkilerde neden iki taraftan bir tanesi istemediği halde diğeri hala zorunlu istikamet gibi ısrar eder?
Sevmek gerçekten sevdiğin, ona tutkuyla bağlı olduğun kişinin seninle ya da sensiz mutlu olmasını istemek değil midir?
Yok! Sevdiğin kişinin sadece seninle mutlu olmasını istiyorsan bana göre bunun adı sevgi değil bencilliktir, egodur.Bazen ilişkiler biter, sevgi kaybolur ve geriye sadece anılar kalır. Fazlasını zorlamamak,dur demek lazım.Kadın cinayetlerinin en büyük sebeplerinden biriside bu değil mi?
👇Kitap Özeti
⏩Katie(Erin):Kendi halinde,sakin,çekingen, özgüven eksikliği yaşayan, alımlı, çevresinde güzelliği ile tanınan gizemli ana karakterimiz.
⏩Kevin: Dışarıdan bakıldığında kibar sevecen aklı başında ama aslında tam bir baş belası, psikopat dedektif. Aynı zamanda da Erin'in kocası.
⏩Alex:Sevgi dolu, çocuklarına aşık, karısını bir süre önce kaybetmiş, market işleten harika bir baba.
Erin, severek evlendiği ve zamanla aşağılanmalarına,dayağına, öfkesine,psikolojik şiddetine maruz kaldığı kocasını ve cehenneme dönen hayatını defalarca geride bırakmaya çalışsa da her denemede o cehenneme geri dönmek zorunda kalır.
Ama bu sefer kararlıdır.Aylarca hazırlık yaptıktan sonra o lanet olası şiddet yuvasından kaçmayı başarır.Yeni bir kasabada yeni bir kimlikle restorantın birinde garson olarak çalışmaya başlar.Eski de olsa, küçük de olsa evim dediği kulübesinde tüm yaşadıklarını geride bırakıp hayata tutunmaya çalışır.Alışveriş için gittiği markette Alex ve çocuklarıyla tanışır.Ne kadar uzak kalmaya çalışsa da diğer kulübede yaşayan ve tek arkadaşı olan Jo'nun verdiği destekle Alex'le yakınlaşmaya başlar. Alex'te Katie'den etkilenir.Katie, hayatının yoluna girmeye başladığını düşünürken Kevin'ın onu bulmasıyla herşey tepetaklak olur.
Asıl hikayemiz, gerilim dolu anlar Kevin'ın gelmesiyle başlar.
⏩Kevin: Dışarıdan bakıldığında kibar sevecen aklı başında ama aslında tam bir baş belası, psikopat dedektif. Aynı zamanda da Erin'in kocası.
⏩Alex:Sevgi dolu, çocuklarına aşık, karısını bir süre önce kaybetmiş, market işleten harika bir baba.
Erin, severek evlendiği ve zamanla aşağılanmalarına,dayağına,
Ama bu sefer kararlıdır.Aylarca hazırlık yaptıktan sonra o lanet olası şiddet yuvasından kaçmayı başarır.Yeni bir kasabada yeni bir kimlikle restorantın birinde garson olarak çalışmaya başlar.Eski de olsa, küçük de olsa evim dediği kulübesinde tüm yaşadıklarını geride bırakıp hayata tutunmaya çalışır.Alışveriş için gittiği markette Alex ve çocuklarıyla tanışır.Ne kadar uzak kalmaya çalışsa da diğer kulübede yaşayan ve tek arkadaşı olan Jo'nun verdiği destekle Alex'le yakınlaşmaya başlar. Alex'te Katie'den etkilenir.Katie, hayatının yoluna girmeye başladığını düşünürken Kevin'ın onu bulmasıyla herşey tepetaklak olur.
Asıl hikayemiz, gerilim dolu anlar Kevin'ın gelmesiyle başlar.
--------------------👇👇👇--------------------
️Katie o cehennenden nasıl kaçmayı başardı?
️Hayatına yön vermede rol oynayan gizem komşusu Jo kimdi?
️Kevin, ona nasıl ulaşabilmişti?
️Alex'in karısı ölmeden önce kime mektup bırakmıştı?
️Peki ya Kevin amacına ulaşabilmiş miydi?Bir erkek neden eşinin,sevgilisinin canını yakmak, hem duygusal hem fiziksel yönden ona şiddet uygulamaktan zevk alır.Sevmek, aşık olmak,tutkuyla bağlanmak bu olmasa gerek.
Ters köşelerin çok olduğu ve kadına şiddetin her türlüsünün anlatıldığı bu duygusal dram konulu kitabı okumanızı tavsiye ederim.Kitabı okuduğunuzda gerçekten de AŞK HERSEYİ AFFEDER Mİ? diye düşünmeye ve sorgulamaya başlayacaksınız.
Ters köşelerin çok olduğu ve kadına şiddetin her türlüsünün anlatıldığı bu duygusal dram konulu kitabı okumanızı tavsiye ederim.Kitabı okuduğunuzda gerçekten de AŞK HERSEYİ AFFEDER Mİ? diye düşünmeye ve sorgulamaya başlayacaksınız.

👇Kitaptan Alıntılar
💗"İnsanlar her zaman yalan söylemese de bir şeyleri saklarlar. Sana hikayenin büyük bir kısmını anlatırlar. Ve genelde anlatmayı ihmal ettikleri kısım, en önemli kısımdır."
💗“Yeniden başlayabileceğim bir yere gelmek istedim, o kadar.”
💗"Kimsenin hayatının tam olarak hayal ettiği gibi olduğunu sanmıyorum. Yapabileceğimiz tek şey, hayatımızı en iyi şekilde değerlendirmek. İmkansız gözüktüğünde bile."
💗"Neden olduğum insan değil de, senin olmamı istediğin insan olmam için bu kadar baskı yapıyorsun?"
📚Kitap:Aşk Limanı
✒️Yazar:Nicholas Sparks
🖨Yayınevi:Artemis Yayınları
📖Sayfa:402
➡️Çeviri:Bilge Gündüz


Alice Howland:50 li yaşlarda Harvard'da bilişsel psikoloji profesörü ve dilbilim alanında dünyaca tanınan bir uzman.Üç çocuk annesi ve ne yazık ki alzheimer denen o illet hastalığın sarıp sarmaladığı ana karakterimiz.
️"Nerede olduğunu çok iyi biliyordu, ama kendisini hayatında hiç bu kadar kayıp hissetmemişti."
Kitap:Unutma Beni
Yazar:Lisa Genova
Yayınevi:Artemis Yayınları
Sayfa:328



Kitap Özeti
. Ahh ahhh böyle bir karaktere sahipken Emma'ya bunu yapmamalıydın küçük gibi görünse de büyük bir yanlıştı

